Hvordan du får bedst ud af handelen Show tjenester

Du har hørt udtrykket, “the devil’s i detaljerne”. Dette er især gældende for handel Vis udstiller hvor succes afhænger af alle de store og små ting, der udgør en trade show udseende.

Processen starter med det indlysende: at vælge den rigtige handel viser for at deltage; designe en høj kvalitet udstille stand til ordentligt skildre dit firma. og at arrangere at få handel viser displayet på udstillingen gulvet på tid.

Din trade show udstille builder har ekspertisen til at hjælpe dig med at gøre dit arrangement til en succes. Men det kan ofte være en af de følgende irriterende detaljer vedrørende handel Vis tjenesteydelser, som, hvis overset, kan undergrave en ellers velplanlagt messe erfaring.

Her er ti hovedanbefalinger fra “Tips & teknikker for udstiller succes” af nomadisk Display:

1. undersøgelsen udstiller service manual. Manualen er nøglen til hvad du behøver at vide om hver messe. Som hvert show har sit eget sæt af regler, forskrifter og frister, omhyggeligt undersøge den manuelle oplysninger. Læs med småt i udstiller instruktioner, Vis levering information og handel tjenesteydelseskontrakter. Fuldføre de kræves registrering og tjenester bestillingssedler præcist og beholde kopier til fremtidig reference.

2. lave en liste over alle handel Vis tjenester du har brug for. Hvis du planlægger for din skærm krav og Bestil i god tid, vil du undgå de dyre sidste minut tjenester, der kan spille kaos med din handel Vis budget. Træffe beslutninger om de ekstra værktøjer, du har brug for, samt tæpper, møbler, rengøring og security.

3. forstå trade show plantegning. Analysere udstille hall plantegning og din kabine placering i hensyn til trafikken og nærhed til fødevarer domstole, service indgange og lydsystem udstyr. Undersøge plan specifikationer, uanset hvor lille, der angiver loftshøjder, søjle steder, endnu Opvarmning og air conditioning klimaanlæggets.

4. identificere nytte kilder. Kontakt udstillingen builder for at afgøre, hvor meget elektrisk strøm du får brug for din skærm. Altid gøre bestemmelserne for backup forsyningsselskaber at garantere at din motordrevet komponenter fungerer pålideligt. Kontrollere messe gulvet plan at finde ud af hvor de nytte havne er placeret med relation til dit space.

5. forstå drayage. Drayage indebærer levere skærmen materialer fra lastning dock til deres tildelte plads, at fjerne tomme kasser, returnere kasser i slutningen af showet og transportere de re kasser materialer tilbage til dokken. Spar penge ved at konsolidere alle udstyr og beholdere som led i en enkelt forsendelse.

6. sørge for passende tæpper. Oprette din utilities først før lægge tæppe til at reducere antallet af tæppe nedskæringer for stikkontakter. Husk at bestille nok tæppe til at dække den nøgne konkrete strip mellem skærmen og midtergangen. Bestil en anstændig kvalitet tæppe og underlag. Din handel Vis kabine personale fødder, vil sætte pris på det i slutningen af dagen.

7. give ekstra tid for told, hvis din virksomhed shipping en udstilling oversøisk. Du skal bruge den korrekte dokumentation til din container indhold, som kan åbnes og kontrolleres på en havn for indrejse. Bruge en pålidelig custom house mægler eller fragt speditør for at koordinere arrangementer og holde jer sendt om status for din forsendelse.

8. komme til at kende din handel viser tjenester repræsentanter. Disse er folk ansat af udstillingen organisation, der er betalt for at være nyttige kontakter til udstillere. De kan være af stor værdi for dig ved fielding spørgsmål og finde klar løsninger til eventuelle problemer, du støder på messe.

9. ved, hvordan man bedst til at arbejde med union labor. Som EU reglerne er forskellige i hver by, skal du læse manualen turistattraktion for at lære, hvad EU regler og afgifter gælder. Hvis du har spørgsmål, kontakt trade show forvaltning eller service entreprenør. Overveje at engagere dit trade show udstille display hus at give installation overvågning for at sørge for en problemfri installation.

10. bringe alle vigtige handel Vis relaterede filer, kontrakter og papirarbejde til messe. Dette omfatter kopier af handelen show plantegninger, udstille installation serviceordrer, spore dokumenter for alle forsendelser, kontakt navne, telefon, fax og e-numre.

Husk at opmærksomhed på de utallige detaljer handel Vis planlægning og udførelse kan gøre eller bryde din handel Vis udseende. Det er vigtigt, at du er fortrolig med Vis handelsregler. Opfordrer ekspertisen af din udstille builder og Vis tjenester repræsentanter til at hjælpe dig har en succesfuld og problemfri handel vis erfaring.

Dick Wheeler er formand for Professional udstiller & grafik, med hovedkvarter i Sunnyvale, Californien. Virksomheden er en full-service premiere trade show udstille, grafik og ledelse tjenester selskab. For yderligere information, gå til

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *